Prolog

21.04.2018

...Naposledy se na ně otáčím, než se dveře zavřou.... Po tváři mi stékají slzy. Je dost pravděpodobné, že nikoho z nich už neuvidím.... Jakou šanci mám proti těm ostatním? ....

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Rozhodla jsem se napsat příběh Hunger Games z pohledu Rue :-)
Části z "oficiálního" příběhu budu psát podle knížky a filmu, jen z úhlu pohledu Rue, ale můžete se samozřejmě těšit i na části, které v knize z pohledu Katniss nenajdete :-)

Dozvíte se o životě Rue v 11. kraji, o jejích pocitech když byla vylosována, co prožívala v aréně než se spojila s Katniss.... A úplně na konec plánuji pár bonusů....
Snad se vám moje povídka bude líbit :-)

Možná si příběh Rue bude někdo z vás představovat jinak, ale i tak si můžete přečíst "můj úhel pohledu na Ruein úhel pohledu...."

"....Ale když mě nedokážete chytit, nebudete mně moc zabít, tak mě neodepisujte.... "

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky